like a rollercoaster

idag skulle man kunna säga att jag har åkt lite av en känslomässig berg-och-dalbana.

till att börja med så har vädret varit förstklassigt idag, bara en sån sak är ju värd att fira i princip. tog en sväng på stan och dreglade över allt vårnytt som finns överallt, sprang på två fina pinglor och tog en kaffe i solen innan det var dags för mig att hämta nyckeln till min nya bostad och allt kändes så fruktansvärt jäkla bra! 

...tills jag kom in i lägenheten. alla dessa skavanker!!!!!! det är saker som går att fixa till självklart men va fan, rent ut sagt, det var inte riktigt så här jag hade tänkt mig att det skulle bli.

min änglamamma kom och tröstade och åt tacomiddag som plåster på såren och genast kändes allt liiite bättre.

nu blire filip & fredriks podcast tills john blund är här...


Kommentarer
Postat av: sofia

jag får helt enkelt vara ditt säkerhetsbälte i rollercoastern. Såna behövs ju så man inte trillar ut helt :)

2012-03-23 @ 11:42:46
URL: http://avsofia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0