hjälp...

det är svart som natten inne i mitt badrum!
lyset har bestämt sig för att lägga av och då bestämde jag mig för att byta ut dem gamla lysrören mot nya fräscha som inte sviker när man behöver dom som mest, vilket är typ alltid.

det var dock lättare sagt än gjort. fick en guidning över telefonen av pappa i typ en halvtimme bara för att komma fram till vad det var för slags lysrör jag skulle köpa, hur jag skulle ta bort dem gamla och sätta dit dom nya. nu har jag köpt nya och kämpat för att få dit dem men det går inte. helt omöjligt.

det jag vill komma fram till är att det verkligen behövs en karl här i lyan. jag vill gärna se mig som en självständig super-power-woman, men när det kommer till lysrör så måste jag kapitulera.
händig man sökes!


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

HAHA! snyggt du vävde in din efterlysning carro! men VEM tackar nej? borde vara kö utanför lyan nu, för att "hjälpa dig med lysrören" ;) pussss

2012-01-19 @ 05:22:07
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: sofia

haha, älskar cornelias kommentar och håller med fullständigt :D

2012-01-23 @ 22:44:00
URL: http://avsofia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0