vad göra?

okej, nu är det såhär. jag vet inte när jag klippte mig senast så det är verkligen hög tid för ett besök på hårmagasinet. helst imorgon!

det som är värst med dessa frisörbeök är ju att man ska lyckas bestämma sig för vad man ska göra med håret. och med tanke på att jag lever med en extrem beslutångest så är detta alltid ett enormt problem.

är ena stunden sugen på att kapa håret som jag gjorde sist men andra stunden är jag helt säker på att jag ska spara ut till långt igen. om jag ska ändra färg så brukar det alltid bli några nyanser mörkare så nu är jag sugen på att kanske lägga i lite ljusare toner, men å andra sidan är ju mörkt väldigt snyggt. för att inte tala om rött, vågat och läckert!

ja, ni märker ju. jag är lika kluven som mina toppar...

Kommentarer
Postat av: sofia

haha , vilket avslut! gillar skarpt :)

2012-02-16 @ 21:51:21
URL: http://avsofia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0