oh, the bitter winds are comming in

helt otroligt vad tiden tickar på! redan har några av februaris få dagar passerat.
dock känns våren otroligt långt borta ändå för helt plötsligt bestämde sig någon uppe i väderhimlen för att det skulle bli vinter nu. den tackar vi inte för.

min fina mamma och jag planerar att fly iväg till varmare breddgrader en vecka fram i mars och jag hoppas verkligen att planerna går i lås. är det något jag behöver innan flyttlasset går och jobb drar igång så är det sol mina vänner! 


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

wow, låter suverääänt ju! bara ni inte åker i månadsskiftet mars/april blir jag glad! <3 ;)

2012-02-05 @ 17:49:35
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0