F Y I

ingen mobil. ingen hemtelefon. inget internet. snacka om att känna sig som att man har blivit dumpad på en öde ö och ingen vet vart man befinner sig. ni kan säkert förstå den otrevliga känslan! tisdagen var en riktig pers och ett ytterst tydligt bevis på att man är uppvuxen under 2000-talet.

onsdagen lyckades bjuda på några skrällar med. jag har inte vant mig vid överraskningar och kommer förmodligen aldrig att göra det heller. i min värld planerar man. sen kanske man inte alltid följer planeringen, men det är en annan femma!

ikväll är det tvättstuga och idol som gäller och imorgon är det äntligen fredag!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, "i min värld planerar man" ! Älska FREDAAAG! :)

2011-09-29 @ 19:08:10
URL: http://avsofia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0