tomorrow belongs to you

shit shit shit vad tiden går fort! vem minns inte när man var sex år och inte kunde bärga sig tills det extremt långa lovet var slut så att man ÄNTLIGEN fick börja skolan. den känslan höll tyvärr inte i sig resten av skolåren.

just för tillfället önskar jag att jag var sex år igen och att tiden gick liiiite långsammare så att jag kunde få klura ut i lugn och ro vad det ska bli av mig härnäst. mest av allt skulle jag vilja spola ner min beslutsångest och min osäkerhet i närmaste toalett. jag gissar dock att det inte är så enkelt.

nae, här gäller det att ta egna kloka beslut, jag är ju trots allt snart tjugo år fyllda och som någon, vem det nu var, någon gång sa; man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.



Kommentarer
Postat av: Conelia.

ANDAS HJÄRTAT!

som sagt, mooorgondagen tillhör dig! en vacker morgondag vaknar du upp och vet precis vad du tar dig till näst! skulle chansa att kommande mål får va en resa till United States of America? <3 miiiiss you!

2011-09-28 @ 03:52:09
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0