sju sorger och åtta bedrövelser

i brist på annat roade jag mig förut med att kika igenom min gamla bilddagbok. ni vet, det där man sysslade med efter lunars glänsardagar och innan facebook erövrade cyberspace.

denna bilddagbok uppdaterade jag alltså lite då och då i cirkus två år(!) och när jag nu satt och bläddrade igenom den konstaterade jag att dom där åren, mellan 2007 och 2009, tydligen hade både väldigt höga toppar och väldigt djupa dalar. topparna och dalarna lär vara återkommande i resten av livet men förhoppningsvis blir inte dalarna lika djupa. gymnasietiden var väl något alldeles speciellt ändå, topparna var ju helt awesome och jag gissar, eller vill gärna tro iallafall, att dalarna har gjort mig lite starkare.


 



sju sorger och åtta bedrövelser sen
så länge sen, så länge sen
du kommer nog aldrig mer vara min vän
det var för länge sen
så länge sen, så länge sen



Kommentarer
Postat av: sofia

Här hade det hänt grejer sen jag tittade in - vilken blogstar :) hoppas allt är fint idag min pärla <3

2011-09-26 @ 10:48:07
URL: http://avsofia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0