tjofaderittan lambo

idag skulle jag inte påstå att jag är den fräschaste människan som vandrar på denna planet men jag kan fasen stå ut med det för jäklar vad trevligt det var igår!
det spårade en aning där nån gång vid tolv skulle jag tippa och det finns vissa mindre smickrande bilder på min mobil som jag tror stannar där faktiskt. vi tog oss aldrig till någon torsdagsklubb men det kan bero på att min lägenhet dög alldeles utmärkt för oss.
när klockan var sju imorse hade jag fortfarande inte somnat och jag kan nästan svära på att jag aldrig ska äta en fyllekebab igen. 

men vad säger vi? ska vi göra om det snart? jag är på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mår fin fint måste jag säga! påt igen i kväll hahaha och JA snart igen måste det bli :) men ingen likör från martin då va? vad var det i den egentligen?

2011-09-23 @ 16:49:52
Postat av: Anonym

/lea

2011-09-23 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0