caroline + iPhone = osant

sprucken iPhone.
vi har alla hört talas om det så många gånger och vi har alla säkert någon gång undrat hur man lyckas med det. då ska jag be att få tala om att det är inte så svårt alls faktiskt för nu har även jag lyckats.
efter att ha tappat min iPhone i asfalten och efter det kört över den med cykeln i en rasande fart trodde jag att den skulle klara allt, men icke! det fick jag reda på idag. besviken.

nu tänkte jag ge en liten guide i hur man gör för att skapa det perfekta sprickmönstret över precis HELA skärmen, varsågoda!

- lägg först ner nycklarna i ett ytterfack på väskan
- lägg sedan ner mobilen i samma fack
- kom sedan på att du behöver nycklarna
- dra upp nycklarna i en rasande fart ur väskan (vid det här momentet har du helt glömt bort att mobilen ligger ÖVER nycklarna)
- låt mobilen falla cirka en meter ner i ett stengolv

svårare än så är det inte mina vänner!


Kommentarer
Postat av: sofia

jag vill ha meeer uppdatering . MEEEEER :D

2011-09-08 @ 15:26:26
URL: http://avsofia.spotlife.se
Postat av: Cornelia.

åååååååååh, caroline din härliga varelse. synd med mobilen då. som sagt uppdatera mera! :D <3

2011-09-08 @ 20:44:47
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0