hej hej hemskt mycket hej

soffläge hela dagen. fest igår eller? nae, igår gick jag loss med sofia i ullared.
hittade allt som stod på inköpslistan och lite till såklart så jag är mer än nöjd med våran tripp! som alltid köpte vi varsin triss innnan hemfärden och hoppades på att bli miljonärer eller nått i den stilen men det gick tyvärr inte vägen den här gången heller. men vad gör det? vi har ju varandra att berika våra dagar med!

ikväll ska jag ÄNTLIGEN ha skypedate med min älskade amerikanare! dags för mig att sätta igång med städningen om hon ska få gå husesyn ;)

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

fina fina Caroline! ÄLSKADE din lägenhet, lovar att det va skinande rent innan ;) jättekul att höra din röst. Hörs snart igen! <3 :) puss

2011-10-15 @ 06:45:59
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0