möjsigt

idag har jag faktiskt unnat mig en riktig slappardag. precis en sån dag som man vill ha fler av såhär på hösten när man kryper upp i soffan under en filt med en bra tidning, sina egna tankar och en god chokladkaka. helt okej va!?

borde egentligen fixa min cykel som har fått för sig att strejka men det får vänta ett tag till. på grund av cykelstrejken så fick jag ta en härlig promenad till jobbet igår. min vandring började 05.20 och utanför porten mötte jag ett par i fyrtiofemårsåldern som troligtvis var på väg hem från hamlet, bishops arms eller liknande uteställe. dom föreslog att vi skulle sno en bil så att jag kunde köra dom hem. jag avböjde vänligt men bestämt och fortsatte i rask takt mot mitt arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0