friday saturday sunday

pappa och jag hade en görbra fredag tillsammans. längesen jag hade kvalitetstid med bara farsan baloo, jag gillart skarpt! på lördagen tog jag med mig min händiga far hem till mig så han fick snickra upp lite tavlor och speglar. mycket nöjd!

på lördagkvällen fick jag äntligen träffa min norgebrutta som var hemma över helgen! det firades med vin, vin, vin och så lite mer vin. senare fick plånboken en rejäl omgång på 55an men jädrar vad trevligt jag hade! det var så fruktansvärt trevligt ända fram tills jag kom innan för min lägenhetsdörr. efter det var det inte alls lika roligt längre och den känslan höll i sig i stort sett hela söndagen.

notes to self:
-> drick aldrig mer goldstrike
-> drick aldrig mer goldstrike och skölj ner den med vodka+redbull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0