nöjd

full fart hela dagen igår!
först avverkade jag ett förmiddagpass på arla och från och med nästa vecka börjar jag jobba på schema, alltså två månader tidigare än tänkt. som jag ser det är det två löner till och därmed större chans att resan till USA faktiskt blir av!

efter jobbet stressade jag iväg på min cykel till sjukhuset för en kontrollröntgen av lungorna för att se till så att jag är helt återställd efter min sjukdomstid. när jag var klar med det väntade det bästa av allt. nämligen en onsdagsfika ute i solen min mina vänninor. då mår man vill jag lova. då mår man!
vi kanske ska införa onsdagsfika som en tradition nu när våren är här och allt? vi är ju på god väg iallafall, så varför inte undrar jag?

om cirkus en timme och en kvart stämplar jag in på arla. ska få mitt schema idag. nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Anonym

U N D E R B A R T ! HEJA ARLA, ge caroline massa jobb! :) pusss

2011-03-31 @ 22:43:08
Postat av: Cornelia.

från Cornelia ;)

2011-03-31 @ 22:44:23
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0