järngänget

om alla söndagar var som igår så skulle jag älska söndagar.
jag tillbringade ungefär nio timmar i mitt kök tillsammans med världens finaste människor. tanken var att vi skulle umgås över en lunch och en fika men vi hann även med en middag innan det var dags för dem att bege sig hemåt.

vi avverkade de flesta samtalsämnena man kan tänka sig men framförallt pratade vi om det stora landet på andra sidan atlanten där en av mina äldsta vänner kommer bosätta sig ett år framöver från och med den artonde april. blandade känslor kring det äventyret. en sak som är säker är att vi kommer sakna henne så att det gör ont ibland. en annan sak som är säker är att vi tänker hälsa på henne, vare sig hon vill det eller inte!

Kommentarer
Postat av: sofia

håller med om samtliga punkter ovan :)

2011-03-28 @ 21:49:32
URL: http://avsofia.spotlife.se
Postat av: Cornelia.

ni är fantastiska, hade bästa söndagen på mkt länge! kommer sakna er något otroligt, och vill mer än gärna att ni hälsar på mig, blev så gladatt ni ville det! <3 puuuuussssss

2011-03-28 @ 23:13:11
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0