lördag it is

här släpas man upp i ottan på en lördag för att, hör och häpna, städa! vad är det för stil?  jag kom rätt lindrigt undan ändå, mamma tog han dom det grövsta jobbet om man säger.

senare väntar desto roligare planer. lea har bjudit in till vinkväll och det tackar man ju sällan nej till, speciellt inte efter vinkvällssuccén senast som ägde rum hemma hos mig! så kvällen till ära ska jag infinna mig i tallboda och korka upp. ja, faktiskt ska jag korka upp ikväll för ovanlighetens skull. boxen är ju annars min ständiga följeslagare kvällar som den här men idag är det flaska som gäller. känns lite lagom lyxigt!



vinkvällssuccé @ caroline
frågan är ju om vi håller igång lika länge ikväll som vi gjorde sist?


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha, jag kan bara inte annat än att total-älska bilden :D

2011-03-19 @ 15:01:18
URL: http://avsofia.spotlife.se
Postat av: lea

instämmer med föregåede talare

2011-03-21 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0