uppdate

sen jag kikade in här senast har det hänt lite om man säger.
jag har hunnit fylla 20, handlat på systemet för första gången och fått visa leg, haft kalas, handlat på systemet utan att behöva visa leg, varit i norge för första gången, haft en unik utekväll i oslo med isabelle och haft halsfluss. även det sistnämnda för första gången.

ett litet axplock av vad jag har pysslat med den senaste tiden. roligt har jag haft iallfall! (om man bortser från halsflussen)

norgeresan är en historia för sig men jag kan säga så mycket som att det var precis vad jag behövde! och nu sitter jag här i min soffa. 20 år gammal, knaprar kåvepenin, dricker nyponsoppa och undrar vad för äventyr som lurar bakom hörnet. jag är sugen på livet!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ser redan fram emot nästa ävenstyr tillsammans!

2011-12-07 @ 00:42:07
URL: http://isabells.spotlife.se
Postat av: Cornelia.

SÅ JÄKLA NAJS DET LÅTER. (förutom halsflussen) pussss

2011-12-07 @ 20:04:29
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0