trouble is her only friend and he is back again

sitter. verkligen. i. skiten.
det nya året är snart här och jag är ganska säker på att jag inte kommer få den bästa starten på 2012.

mitt vikariat sjunger på sista versen
OCH SOM GRÄDDE PÅ MOSET
ringde en tjej igår och frågade om hon fick komma och kolla på min lägenhet på söndag. satt med telfonen i näven och såg ut som en fågelholk ungefär. vad saru saru?
vad bra att JAG får info om att lägenhet ligger ute för allmän beskådan och vad bra att JAG har fått info om att jag måste flytta. suveränt!
letar ny lägenhet för fulla muggar men det verkar va ett mission impossible i den här staden tyvärr. tips mottages mer än gärna!


Caroline Lindblom @ Platensgatan 27
30 april 2011 - 2 april 2012

inte ens ett år fick vi tillsammans, världens bästa lägenhet och jag...

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

nemen FY vilka tråkiga nyheter :( håller alla tummar att du hittar nått, <3

2011-12-14 @ 05:10:37
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: sofia

duvet vad adele säger - "sometimes it last's in love, but sometimes it hurt's instead" Du kommer hitta någon som är bättre ska du se :)

2011-12-15 @ 09:24:34
URL: http://avsofia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0