monday i'm in love

underbara älskade måndag, aldrig trodde jag att jag skulle tycka om dig så! efter ännu en 24-timmarshelg på mjölkfabriken har jag gjort mig förtjänt av lite ledighet, med betoning på lite dock, men lika skönt för det.

har tagit mig tid till att röja undan i bostaden. numera ser det ut som ett mänskligt hem istället för en svinstia och ikväll är det dags för tvättstugan. där får jag assistans av två ladies, nämligen mamma (som jag tillkallade för att få en ordentlig genomgång efter mitt förra misslyckade tvättstugebesök) och sofia som ringde från sin grännautflykt och var lite sugen på svart tvätt, vit tvätt och allt därimellan!


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, glömde säga en rolig grej igår. På Oskars nya tröja står det på tvättlappen " glöm inte att ta av dig plagget innan du lägger det i tvätten" :D

2011-08-02 @ 12:11:31
URL: http://avsofia.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0