på menyn

igår bjöd jag in min pappa till lunch. efter en natt på jobbet styrde jag kosan mot maxi, aldrig någonsin har jag sett ett så folktomt maxi! när jag kom hem förberedde jag maten, bakade en kladdkaka och diskade innan det var dags för att äntligen få lite sömn, med betoning på lite. tyvärr fick jag aldrig tillfälle att bjuda på maten och kakan.

ikväll är det överraskningarnas afton.
när mamma kommer hem ska lägenheten vara skinande ren och på bordet ska det stå en trerätters middag.
det har hon inte väntat sig!

är man inte världens bästa dotter så säg!?


Kommentarer
Postat av: Cornelia.

Om du är! så gölligt av dig :)då blir hon nog glad :)

2011-04-15 @ 18:32:28
URL: http://cornessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0