nyp mig

har haft en trevlig resa med släktskapet. riktigt trevligt! och mormor var nöjd. min älskade mormor!

NU har jag kommit hem och det är NU det händer grejer vill jag lova!
förra veckan blev jag tillfrågad om jag var intresserad av en lägenhet och jag funderade en stund och, ja, det är klart jag var intresserad. det var liksom ett jävligt bra erbjudande om man säger! man kan ju ta sig en titt iaf tänkte jag.
så fort vi återvände till linköping blev det dags för lägenhetsvisning och sen var det ju liksom inget snack om saken.

JAG SKA FLYTTA HEMIFRÅN!
från och med nästa vecka är lägenheten min.
det här är fan inte sant. det går inte att förstå!
jag trodde att det skulle dröja många månader innan den här dagen var kommen, men nu är den snart här.

satan vad det känns mycket. mycket bra, mycket kul och mycket pirrigt! 

Kommentarer
Postat av: Cornelia.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH grymt bruden! din nya adress vill jag ha sen. vilket område ligger det flådiga placet? :)

2011-04-23 @ 04:08:37
URL: http://cornessa.blogg.se/
Postat av: markus

Grattis Vännen:)hoppas det kommer bli kanon

2011-04-23 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0