10

tio poäng av tio möjliga. så skulle man kunna sammanfatta den här helgen. totalt asbra har den varit.
mormor har varit på besök och till och med stannat över natt, trevligt och ha na här ibland!

bosses glassbar har invigts på en inte så solig men ändå väldigt skön lördag och äntligen har jag fått tummen ur och skaffat mig en iPhone. det var på tiden vill jag lova! jag har även ägnat några av lördagens timmar åt att spela guitar hero i en lägenhet i tallboda tillsammans med kerstin bröthlin. det var roligt! det var till och med så roligt att det sprutade vatten ur våra munhålor när vi drack. och skrattade på samma gång...

idag är det meetup med gänget igen. dags att smida planer inför nästa helg om man säger så!


Kommentarer
Postat av: lea

i tallboda? utan att säga till mej? :(

2011-04-03 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0